Monday, September 25, 2006

our woman

our woman
by evan and mazen - 23 september 06

12 Comments:

Blogger laure ghorayeb said...

qui a le plus travaillé dans ce dessin étonnant?
laure

11:27 PM  
Blogger mazen (old profile) said...

c'est evan évidemment! il a quasiment tout fait et j'ai juste ajouté la tête de la femme à la fin.

3:28 AM  
Blogger laure ghorayeb said...

nous devrions protéger son penchant pour les couleurs fortes , ceci n'est pas donné à tout le monde de pouvoir travailler avec plusieurs couleurs sans tomber dans le barbouillage mortel.
tu as bien fais de scanner ce dessin.
laure

9:06 AM  
Blogger Sox said...

thats grrreat

10:54 AM  
Blogger mazen (old profile) said...

vive les couleurs fortes! à mon humble avis on le protège de rien et on le laisse barbouiller!

7:54 PM  
Blogger m said...

paul klee would bee jealous...hehe

12:03 AM  
Blogger m.i. said...

Mazen & Laure, although I'm a geographically, & by extension linguistically, challenged Anglophone (just one of the far-flung little Lebanese war bomblets), I get a real kick out of your dialogues. I'm sorry if that's a bit voyeuristic...You can be sure it's the art that keeps me coming back, but the dialogue is certainly a bonus.

8:13 AM  
Blogger mazen (old profile) said...

well maha, if we argue on our respective blogs, we accept to share our dialogues.
jorj, calm down you're going to hurt yourself.

2:46 PM  
Blogger Claudine said...

Maha, I too enjoyed the bright colors and the shared convos :), Mazen I had a bright colored laugh at ur last line

9:26 PM  
Blogger ooO Julielanne Ooo said...

bouh!
je découvre, je découvre, et j'me balade, et... j'aiMe...
miam
merci

11:53 PM  
Blogger adelina said...

E' la profuga di tutte le guerre in tutti i paesi del mondo.
She is the refugee of each war in every side of the world.

12:36 PM  
Blogger McKat said...

Feels so good to see colours coming out after such a long period of "greyishness".

10:49 PM  

Post a Comment

<< Home